Bekännelser

• Jag äter inte fisk
• Har aldrig haft en snubbe, tycker om inte om grejen med förhållanden asså..
• Jag ska min tandtällning i 2-3 år... Surt.
• I sommar får jag en egen stuga på tomten (y)
• När jag var liten var vintern det bästa som fanns, nu suger den balle
• Tål inte små töntar som ger bitch blickar till allt och alla för ingenting
• Behöver mer polare, roligare iallfall. löööl
• Blir exremt irriterad på folk som dissar en när dem skaffat tjej/kille
• Min bror bodde i USA i ett år och han gick även på High School då.


Kommentarer
IDA - Stockholms största skönhetsblogg

missa inte att du just nu kan vinna ett kit innehållande 6 stycken grymma produkter + en hårborste från mitt favoritmärke AUSSIE (ett likadant kit som tjejerna på Chic fick!) får inte missas :)



IDA - Stockholms största skönhetsblogg

http://flavoured.se

2012-03-16 @ 10:40:47
URL: http://FLAVOURED.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0