Lånad ifrån Alexandra!

KÄRLEK
Är du kär? – Ja.
I vem Isåfall? – Isac
Har du sagt ”jag älskar dig" till någon utan att mena det? - Ja.
Är du rädd för kärleken? – Jag var förut, inte längre. Jag har min prins.

BADGIRL/BADBOY
Har du rökt? – Ja.
Snusat? – Nej.
Rökt vattenpipa? – Nej.
Har du varit full vid fel tidpunkt? – Nej.
Tycker du att det är coolt att supa? – Haha nej? Varför skulle det vara coolt för?
Kysst en främling? – Nej.
Har haft oskyddat sex? – Ja.
Kysst en tjej? – Nja, typ men ändå inte.
Har du haft sex med mer än 20 Personer – Nej. -.-
Gråtit inför mer än 10 personer? – Nej.
Smygit ut? - Nej.
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? - Nej.
Sovit bredvid någon av samma kön? – Ja.
Sovit brevid någon av motsatt kön? – Ja.
Lekt med någons känslor? – Nej.
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? – Ja, gud ja.
Gråtit dig till sömns? – Ja.
Gråtit framför någon du älskar? – Ja.
Vaknat av att du gråter? – Hehe Ja..
Skrikit ord som hora och slampa till någon – Nej.
Mått bättre eller sämre av alkohol? – Haha inget av det.
Slagit någon på skoj? – Ja.
Blivit slagen på skoj? – Jadå.
Badat i havet? – Ja.
Har haft snöbollskrig? – Ja.
Inte sovit på en hel natt? – Ja.
Varit på sjukhuset? – Ja.
Sovit i över 12 timmar? – Ja.
Sett en film mer än 10 ggr? – Haha, tror det.
Velat dö? – Ja.
Varit ute en hel natt – Nej.
Bråkat med en vän – Ja.

UTSEENDE
Hur lång är du? – 165.
Ögonfärg? - Blåa.
Hårfärg? – Blont.
Stil? – Det jag känner för.

FRITID
Du har varit på läger? – Nej, men snart så. (I påsk)
Du skriver låtar/dikter? – Nej, skrev en låt med min barndomskompis när vi var små dock.
Du kör handboll/basket? – Gick på handboll förut, i typ 3 år.. sen slutade jag.
Du kör fotboll/innebandy? – I skolan ibland, inte på fritiden.
Du är ofta med kompisar? – Ja ofc.

DU TYCKER OM ATT
Kramas? - Jaaaa såklart!
Kyssas? - Ja, speciellt med min älskling. ♥
Prata? - Ja, bara det inte är framför klassen, eller något sånt jobbigt.
Sova? - Ja!
Gå upp tidigt? - Nej, fyfan.
Lyssna på musik? - Ja. Kan inte leva utan musik.
Lyssna på musik i headset? - Ja, måste alltid ha musik, på buss, tåg, när jag går. HELA TIDEN.
Vara på stan? - Nja.
Vara ensam? - Nej.
Att vara kär? - Just nu, tycker jag det är helt underbart. Jag har världens bästa pojkvän.
Vara i skolan? - Ibland.
Vara hemma? - Ja, ibland där också.
Shoppa? - Ja, det är alltid kul om man får saker själv.. annars inte.
Kolla på film? - Nej, jag är ingen filmmänniska, men om det är med någon man tycker om så är det mysigt.

HYGIEN
Hur ofta duschar du? – Eh.. när det behövs?
Använder du deo? – Ja.
Brukar du borsta tänderna varje dag? - Ja.
Använder du parfym? – Ja.

DU FÖREDRAR
Cola/Fanta? – Cola.
Tv/Data? – Data.
Blå/Rosa? – Rosa.
Fest/Softa? – Fest är kul ibland (med vännerna) annars softa.

FRÅGOR
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? – 2.
Vad tycker du om kärlek? – Just nu är det, det bästa som finns.
När kramade du någon sist? – För typ 10 timmar sen.
Saknar du någon speciell person? – Ja.
Har du svårt för att bli kär? – Nej, men ibland kan det vara så.
Är du singel? – Nej.
När fick du senast en komplimang? – Igår kväll. ♥
Har du hånglat med någon av samma kön? – Eh, nja.

HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös - Nej.
Hånglat med nångk  riktigt ful – Nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll - Nej.
Gjort något riktigt dumt - Det tror jag inte.
Gjort något du verkligen ångrar - Ja, det finns saker man ångrar ibland.
Varit nykter på någon nyårsafton? - Ja, alla nyårsaftrar.
Åkt ambulans - Nej.
Gjort något olagligt - Ja, hehe.
Blivit polisanmäld - Nej, det tror jag inte.
Fått din mamma att gråta - Nej.
Skämts över dina föräldrar - Aldrig.
Skämts över dig själv - Ja, så ful som jag är.
Sagt jag älskar dig och menat det - Ja, det är ju en självklarhet.
Tagit droger - Verkligen inte.
Vilka kläder sover du i? - T-shirt och trosor.
Vad hatar du verkligen - Falska, fittiga människor.
Varit kär - Jag ÄR kär.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på - Ja, det tror jag.. haha!
Är du ensam nu? - Ja, ligger i sängen.
Vill du gifta dig? - Haha, Ja det är väl mysigt om man har killen man vill leva med. 
Vill du ha barn - Ja, självklart. Men inte nu dock. Om några år!

SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng - Jag.
Såg dig gråta - Isac.
Fick dig att gråta - Jag själv och Isac.
Du gick på bio med - Isac och Ida.
Skällde på dig - Mamma. -.-
Kramade dig - Mamma.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR JAG
Gråtit - Nej, men var nära.
Kramat någon - Ja.
Pussat någon - Ja.
Köpt någonting - Nej.
Sjungit - Ja ofc.
Saknat någon - Ja. 

HAR JAG?
Digitalkamera - Ja.
Telefon på rummet - Nej, bara min mobil.
Egen dator - Ja.
Könssjukdom - Haha, nej.
Bra kompisar - Ja, världens bästa. Speciellet Gabriella. <3
ANNAT
Hur mår du just nu? – Jättebra!
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? - Ja, mer än 10 BH.ar.
Har du piercat dig? - Ja.
I så fall, vart? - ;)

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? – 1 minut sen.
Hur länge sen var det du träffa din pappa? – Igår kväll, haha han är ute nu så har inte träffat han idag.

ÖVRIGT
Är du hungrig just nu? - Lite grann.
Vad är klockan nu? – 12.27
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Facebook, youtube och blogg.se
Gillar du punk-stilen? - Ja ofc.
Har du sminkat dig idag? - Nej.
Har du på dig för trosor just nu? - Eh.. Ja?
Vad för bh/topp på dig just nu? - Ingen. ;)
Lyssnar du på musik just nu?  - Ja!
I så fall, vilken låt för tillfället? – Lejonkungen - Känn en doft av kärleken. Finaste låten!
Vad gillar du för musik? – Måns Zelmerlöw, Kärlek/depplåtar/ Rock/ Hiphop. Vi säger såhär - Allt möjligt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0