Andreas ♥



Jag vet inte riktigt hur jag ska börja. Vi har inte känt varandra så jätte länge, men ändå en ganska lång tid, känns det som iallafall. Vi har träffats många gånger, och för varje gång jag har träffat dig så har jag fått mer och mer känslor för dig. Jag känner att jag verkligen tycker om dig, du är underbar på alla sätt. Du är snäll, söt, omtänksam och som jag alltid har drömt om.. en kille som samtidigt är min bästavän, du är precis den jag har letat efter. Jag vet att du är den rätta, du har bevisat det länge nu. Jag tror på dig, jag tror på oss. Jag gör allt, verkligen allt för att kämpa för oss. Jag vet att vi brukar bråka ibland, men det brukar oftast lösa sig efter någon minut. Jag ångrar mig alltid när vi bråkar, det känns alltid så fel. Du är verkligen den jag tycker om. Jag vet inte riktigt vad du känner för mig ännu, men eftersom du har gett mig den kyss, jag velat ha hur länge som helst.. hoppas jag att du känner som jag. Den bästa dagen i mitt liv var i sommras då vi träffades för första gången, och vi badade och hade hur kul som helst tillsammans. En oförglömlig dag, kan du förstå vad allting har gått fort? Jag vet, och jag känner att det är dig jag vill dela mitt liv med. Du är verkligen en perfekt människa, och sommaren.. den kommer jag aldrig glömma. Jag kommer ihåg att från första början hade jag inga känslor alls för dig, men dom växte mer och mer för varje gång vi träffades, och i nu läget är jag verkligen glad att jag fick träffa dig. ♥


Kommentarer
Älin

Va underbaaaaaaaaaaaaaaaart!!!!!! :'D <33333

2011-12-14 @ 19:43:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0