Året var


Januari:
Kommer inte ihåg så mycket ifrån då men är är när ja och Louise klädde ut oss till killar å levde livet :D
HAHAH As rolig tid. Saknar.

Februari:
Vi drog till kungsberget med skolan.

Mars:
Ingen speciell bild ifrån mars så det får bli en liten bild på min lillebror som springer runt i klackskor?! :))

April:
Skolan hade hyrt en zumba-snubbe som höll på å dansa, hela skolan sprang runt där..




Maj:
Ojojo, denna månad var nog den roligaste :) Nina och jag fick en ny kompis, lite mer från ninas sida ;)
Jag, jalli och lois var på rix fm festivalen.Och jag drog lite senare till USA för att hälsa på brorsan min, som bodde där under ett år ( han gick på high school i Julian, Californinen )
Mamma, Dennis, Pappa
Dennis tog examen!!! :)))))
Vi tog en liten roadtrip till Los Angeles och Las Vegas! Här var vi i Las Vegas som ni kanske ser ;)
Vi åkte förbi The Hollywood Sign när vi var i Los Angeles.

Juni:

De va sommar, äntligen. Vi slutade skolan och jag skaffade en henna tatuering. Juni var ingen rolig månad för mig. Jag bråkade med min mamma så mycket att soc blev inblandad och jag fick flytta till pappa under sommaren men jag vill inte prata om det. Kanske nån gång men inte för tillfället. Så på bilden var runt skolavslutningen och då bokstavligen bodde jag hemma hos Nina :P

Juli - Augusti:

Nu fick vi syn på Allsång på skansen och vi var FAST.

September:
onödig månad

OKTOBER:
Klippte av mitt slitna hår.

November:
Fick idol-olles autograf



December:
Blev klara med våra egensydda OnePiece





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0