Dålig lördag!


Tjena, ligger i min säng fortfarande faktiskt. Vaknade vid 11 imorse.. gick upp och satte mig i vardagsrummet med mamma men hon var så tråkig så jag gick tillbaka till mitt rum och somnade om till 2 tiden. Sen dess har jag bara legat här och dött en aning, ätit frukost och gått tillbaka till sängen. Jag är så rastlös, har verkligen ingenting att göra. 

Funderar på att dra mig upp, duscha och försöka locka håret och sådär och sedan åka till brunnen. Jag tror det blir så, då slipper jag iallafall dö ennu mer än vad jag redan har gjort på en LÖRDAG?! Herregud... Jag ska uuuuut! Vi hörs senare, Love to you! :)


Kommentarer
Dani och Jojo<3

Hej där!

Kolla gärna in våran nya juldesign!

(förlåt om du inte gillar såna här kommentarer..)

Hare bra! KRAM

2011-12-03 @ 17:22:55
URL: http://picsmania.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0