Facebook status!

''Gilla så skriver jag vad jag tycker om dig i min blogg'' - 38 personer.


Sandra Leverén Johnsson - Känner inte riktigt, men verkar snäll.. + Jedhead!

Niki Ainsone - Jätte snäll, skön brud som jag gärna träffar någon dag!

Marwah Hadi - Känner inte, men Jedhead såklart!

Cristelle Kaadi - Känner inte så bra, verkar snäll.. söt också!

Elinore Ekström - Jätte söt tjej, som är väldigt snäll och gullig!

Emelie Andersson Borg - Världens finaste Emelie, jättegullig rolig och vara med, jättesöt!

Eskil Stenersjö - Går i min pararellklass, känner inte så bra.

Simon Ström - Jätte najs kille. Snäll, söt och alltid rolig att prata med!

Elin Asp - Min kompis lillasyster, en väldigt söt tjej. Kommer aldrig glömma meningen du sa ''Du är snällare än Moa''

Lukas Hägglund - Mitt ex. ;) Annars väldigt snäll, söt och alltid rolig att umgås med!

Louise Nilsson - Känner inte, men söt och säkert snäll!

Amanda Sigfridsson - Ett självklart Jedhead, som alltid ställer upp i alla lägen. 

Lucas Englund - En tuff kille som har humor, alltid roligt att prata med dig!

Kevin Persner - Känner inte så bra, men vi har snackat ett par gånger. Snäll & Gullig!

Rebecca Löwstedt - En jätte söt tjej som verkar jättesnäll och är sjukt snygg! + Att du och din pojkvän är jätte söta!

''Jag vet kungen'' - En tjej i min skola, söt, säkert snäll!

Simon Stenkvist - Känner inte dig, men säkert tuff!

Veronica Nilsson - Träffade dig på grönan, en tuff brud som säkert är grym på Ishockey! And i hope to see you again!

Jennie Bridell - Awesome brud som är den hon är och bryr sig inte om andra, as cool! Annars skit söt och snäll!

Oskar Moreno - Känner inte dig, men du verkar najs. Snäll & söt.

Mariam Asghari - Jedhead FTW. Självklart min underbara Jedward-family.

Ida Tormund - Min barndomskompis. Söt, oftast snäll.. ;) Rolig att vara med.. oftast!

Alex Öhlin - Känner inte, men galet snygg och antar att du är snäll också!

Morgan Högren - Gått i samma klass år in och år ut, snäll och omtänksam kille. Alltid kul att vara med!

Moa Grimes Jackson - Moa, söta du. En medlem i Tha Jedward-Family, självklart. Jättesöt, sjukt snäll. Allmänt najs!
Margarita Androsova - Söt tjej, som jag har sagt hej till några gånger. Går i min skola, verkar as schysst.

Jonte Persson - Känner inte, men verkar som en najs pöjk!

Jasmine Törnroos - Känner dig inte så mycket, men du är en kompis till min barndomskompis, och väldigt söt!

Amanda Svensson - Banrdomskompis, saknar dig ganska mycket. Du är söt, snäll och allmänt jobbig när man inte kan väcka dig på morgonen, eller när du aldrig vill gå upp när man sover över med dig! ;)
Denise Moe - Min barndomskompis, som går i min klass än idag. Du är en jättesöt tjej, snäll, gullig. Och gillar barnprogram som jag också gör. Känns asbra :') Du är grym tjejen!

Filip Rosenkrantz - Känner inte dig, men du verkar asbra!

Jesper Sundstedt - Du är min kusin, och du är en awesome grabb. And I Love You. ♥

Enya Eriksson - Tuff brud, snäll och skitsöt.. självklart en medlem i Jedward familjen!

Rawaz Padrino - Känner inte, men verkar tuff!

Tor Röcklinger - Pratade mycket med dig förut, sen tappade vi väldigt mycket kontakt.. du är sjukt snäll och lätt att prata med, ställer alltid upp och sådant!

Anton Kollberg - En jättesöt kille, jättesnäll, som alltid finns för en och är allmänt gullig. Du är också väldigt rolig att umgås med! 
Markus Frånlund - Gullig kille, som jag träffat mycket på grönan. Jättesöt, snäll och grymt rolig. Kul att vara med!

Tilda Furublom - Världens gulligaste tjej, träffade dig genom Nina och det är jag glad för. Du är en cool tjej, jättesöt, skitsnäll och du verkar vara en najs tjej, som alltid ställer upp för någon och väldigt najs att hänga med!

Marie-Ann Berglund - Min halft barndomskompis, levt med dig ganska många år. Vi har sjukt mycket minnen tillsammans och det har alltid varit roligt att umgås med dig. Du är snäll, söt och liksom allmänt awesome. Vi har alltid haft roligt och gjort knasiga och roliga saker.


Kommentarer
Jennie

Gullig du är! du är skit söt o gullig du me :D hehe <3

2011-12-01 @ 17:36:34
URL: http://bridells.blogg.se/
Maggan<3

Aw desamma! :D <3

2012-02-09 @ 16:22:51
URL: http://justdoiit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0