Ingen otur än så länge!

Skolan är igång igen, och än så länge har jag inte fått otur. Igår var verkligen en skitdag, otur hela dagen. Idag är det en ny dag och nya tag, så jag hoppas jag slipper bli attackerad av en hund, slå i knät, skära mig i fingrarna osv.. :)

Annars, mår jag ganska bra.. Och idag är det verkligen pluggpluggplugg som gäller när jag kommer hem från skolan. Engelska prov på fredag och jag har inte pluggat nånting, och det är verkligen jätte mycket.. Kommer säkert kugga som förra provet, men jag gör mitt bäst iallafall! 

Snart är det dags för svenska, och jag ska presentera min bok för hela klassen.. Jag är jätte nervös och kommer verkligen inte klara det.. JAg har scenskräck. Jag klarar verkligen inte att stå framför människor och prata, men jag hoppas det går bra iallafall. Mina klasskompisar stödjer mig. :) Vi hörs senare, puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0