Jävla skitdag.

Det börjar med att jag glömde ta med mig sockor, vantar och varm oboy imorse eftersom vi skulle åka skridskor idag, och så frös mina fötter ihjäl. Jag fick också låna hjälm + skridskor av skolan, eftersom mamma inte hittade mina någonstans här hemma, gone forever. Ehm.. Sen när vi väl ska åka, MÅSTE man ha hjälm (Vilket är galet fult) Så det sög. När jag och Gaby väl åker, ramlar jag och slår i knät.. Har skit ont fortfarande, frös verkligen ihjäl idag. 

Sen när vi väl kommer tillbaka till skolan, och vi ska ha bild.. Skulle vi skära mönster i någonting, typ en mjuk träbit eller vad man ska kalla det, för att sedan måla färg och trycka mönstret på ett papper, då får jag den vassa jävla grejen i fingret 2 gånger.. Så jag blöder, hämtar papper, slutar blöda.. och började blöda igen på idrotten. Märkte det inte efter ett tag heller så det hade kommit ut på golvet OCH mina jeans. 

Efter det, har jag mått skit nu när jag kom hem eftersom det har hänt lite saker i mitt privatliv nu också, som jag jättegärna vill reda ut, men eftersom en viss person aldrig svarar när jag skriver längre så går det åt helvete.
FUCK MY LIFE. Jävla skitdag.


Här är jag och Gaby precis när jag hade ramlat och Gabriella försökte hjälpa mig upp.


Kommentarer
Madde

sv: kul att du är med i veckans blogg säger till när vinnarna är uppe :)

2011-12-05 @ 18:40:05
URL: http://mezos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0