Kärlek, är inte lätt.

Du är ett äcklig jävla svin, ska du veta. Verkligen. Du mår fan inte bra, du behöver jävligt mycket hjälp. Jag lever, jag andas dag in och dag ut. Men när sånna som du dyker upp, vet jag inte om jag orkar andas längre. Felet är att du förstör för Han och mig. Men du verkar inte förstå det alls. Du lever i din egna lilla värld, där du inte har någon som helst aning om hur folk känner. I din värld verkar du inte veta att folk har känslor. Idiot. 

Jag vill inte att det ska bli såhär mellan oss. Du är verkligen den mest underbara person jag har träffat, förlorar jag dig.. förlorar jag allt. Jag vet att vi inte har träffats så ofta. Men jag tycker verkligen om dig, jag gör det. Jag mår inte bra när det händer saker i det vi ''har''. Du är verkligen en underbar person, och jag blev liksom lite förälskad i din personlighet, och i dig. Mest personlighet, den är så fin. Jag mår alltid så bra när vi pratar på skype, smsar, allting. Jag blir glad bara av att se ditt namn på displayen. Du förtjänar mig inte, jag är en idiot och du förtjänar någon mycket bättre än jag. Så egentligen förstår jag inte varför du har stannat kvar, tills allt det här hände. Om jag inte fixar allt skit jag har ställt till med mellan oss.. Så vet jag fan inte vad jag gör. Men SNÄLLA.. Ge mig en chans, bara en. Jag lovar att jag inte kommer sumpa den. Ger du mig en enda chans, så kommer jag ta väl hand om den chansen. Den är värld miljoner. Jag ska göra mitt allra bästa för att få min dröm uppnådd. Jag vill verkligen det här, och min dröm ska verkligen bli sann. Allting jag drömmer om. Du och jag ska bli ett vi. Vi ska leva lyckligt, vara tillsammans. Du och Jag.


Jag ska fixa det här. Jag kan klara det. Bara du ger mig en chans!

Den här låten kan du på gitarr, och du spelade den för mig på skype. Den dagen var en stor lycka.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0