Kör den här, men gör allt på en gång

1- Tio fakta om mig
2 - En person jag vill träffa just nu
3 – Innehållet i min väska.
4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
5 – En låt som får mig att gråta.
6 – Typ av killar jag faller för.
7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
9 – Bild på mig och min bästa vän.
10 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
11 – Någonting jag oroar mig för.
12 – En bild på ett ställe jag vart på.
13 – En bild på mig själv för ett år sen.
14 – Någonting jag ångrar.
15 – Min favorit årstid och varför.
16 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
17 – Vad jag åt idag.
18 – En bild på det jag köpte senast.
19 – Min favorit film.
20 – En bild på mig med en annan hårfärg än den jag har nu.
21 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
22 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

''10 fakta om mig''
1. Jag föddes den 23 Juni 1997.
2. Jag älskar att kramas.
3. Jag tycker att pojkvän är det finaste man kan ha.
4. Jag har ingen favoritmat.
5. Jag tycker det är as irriterande när folk sjunger högt, och liksom överröstar dom som tex (sjunger för sig själv, eller pratar med någon)
6. Jag hatar skolan (men vem gör inte)
7. Jag ogillar folk som pratar om sina killar eller nått annat HELA tiden, tycker det låter så fånigt.
8. Jag HATAR verkligen vinter och snö.
9. Jag älskar barnprogram, kollar varje morgon & kväll.
10. Chips är bland det godaste jag vet.


''En person jag vill träffa just nu''
Måns Petter Albert Sahlén Zelmerlöw ♥ Saknar honom något otroligt.


''Innehållet i min väska''
1. Min dator
2. Tamponger ;)
3. Läppsyl

Jag har busskort/pengar och annat i min jacka, använder knappt väskan, bara har den för att ha min dator.

''Mina mål/drömmar/önskningar''
1. Jag önskar mig en fet jävla Iphone 4s. 
2. Mina mål är väl att klara skolan, och få en bra utbildning, eftersom mina betyg suger k.u.k. 
3. Min största dröm just nu är att få hoppa Bungy Jump! Det skulle vara värsta minnet för livet!

''En låt som får mig att gråta''
Jag gråter dock inte till låtar, men den här är väldigt fin!


''Typ av killar jag faller för''
Har ni sett Thure Melander, då vet ni. ;)

''Vad skulle jag göra om jag fick 1 miljon''
För det första skulle jag köpa en Iphone 4s. Sedan skulle jag köpa oändligt mycket kläder.
Och kanske skänka lite till barn som behöver.

''En dålig vana som jag önskar att jag inte hade''
Jag biter inte på naglarna, utan på skinnet bredvid liksom... hehe, det hade varit najs om man slapp.

''Bild på mig och min bästavän''


''En bild på mig och vad jag hade på mig idag''

Hade på mig ett vitt linne och jeans, inget märkvärdigt.

''Nånting jag oroar mig för''
Att en spindel ska ligga i min säng..... Jag har FOBI för sånna äckliga vidriga kryp.

''En bild på ett ställe jag har varit på''
THAILAND. VILL TILLBAKA DOCK.

Bilderna är från 2007 och några typ 2009 ;)




''En bild på mig själv för ett år sedan''


''Någonting jag ångrar''
Jag ångrar jävligt mycket i mitt liv, väldigt mycket. Men vad ska man göra åt saker när dom redan är gjorda liksom.

''Min favorit årstid och varför''
Sommar självklart! Man kan bada, det är varmt, man slipper klä sig med 50 plagg.. man slipper frysa och man blir brun. Helt enkelt den bästa årstiden! 


''En person jag vill byta liv med för en dag och varför''
Selena Gomez, vem fan vill inte kyssa Justin Bieber? ;) OHHHH YELL YEAH.

''Vad åt jag idag?'' 
Äcklig skolmat, någon jävla ungsbakad lax... och 7 mackor!

''Min favoritfilm''
Tack vare Gabriella så har jag fler faktiskt... 
1. Another Gay Movie
2. 10 things i hate about you.
3. Water for Elephants. 

Har ni inte sett dom rekomenderar jag stort!

''En bild på mig och en annan hårfärg''
Blond är min naturliga hårfärg, mörkblond. Och har just precis färgat det ljusare. Men en bild innan jag färgade är ju då:


''Min reaktion när jag kollar mig i spegeln''
HAHA, jadu.. jag har faktiskt ingen reaktion, sminkar mig som vanligt varje dag och sticker till skolan. Men har jag värsta påsarna under ögonen eller något annat hemskt så tänker jag oftast ''men neeeej!!''

''Något jag vill ha mer än något annat just nu''
En pojkvän, som man kan leva lyckligt med, som samtidigt är din bästavän, som du kan lita på göra allting med.. förstå hur underbart?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0