Lite om dagen

Började mer att pappa väckte mig vid tio och sa att jag skulle göra mig i ordning för vi skulle åka å hälsa på min fina farmor som inte mår så himla bra nu :( så vi handlade lite mat och fika och tvättade lite av hennes kläder hon ville få rent... Sen vid 2-3 drog vi till pappas kompis Uffe som jag känt hela mitt livför hans dotter Mathilda föddes samma dag, samma rum som min bror... Det är bara nån timme mellan dem, så vi alla känner varann himla bra ;) Och där har vi varit tills nu. kom väl hem för typ 15 minuter sen. Då satt jag mig direkt vid datan och nu ska jag kolla på en film jag laddade ner imorse ( The Note Book ) Himla fin film alltså.. Stellas favvo film ;) Men vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0