Moltas-dag

På bussen påväg till Moltas

Vi kollade på 2 filmer, med lite julmust ♥l
Vi klädde granen, jag hjälpte hans familj och så.. efter det åt hela hans familj och jag lussebullar & pepparkakor som Moltas hade bakat, as gott. Duktig grabb i köket. ;) Sen drack vi lite glögg och sådär. Trevligt! Sen blev det mera film och sen åkte jag hem. Awesome och chilldag.

Jag tog en liten egobild i hans badrum, heehhehehe


Jag gick runt med hans keps hela dagen hemma hos honom idag så jag tog tillomed hem den för den satt som klister på mitt huvud, haha ville aldrig ta av den. Fin keps. ♥ Men iaf, nu sitter jag här.. har testat min klänning som kom idag också som vi beställde i veckan, den var dock lite förstor så ska ha den imorgon på julafton sen skickar vi tillbaka den och får en mindre. :)

Bara en liten dålig bild sådär.. klänning & keps.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0