Moltas ftw


Tjena! Om ni vill veta allt om min grymt intressanta dag... så börjar vi här:

Jag bestämde igår att jag skulle vara med Moltas idag, och han skulle ringa och väcka mig vid halv 11, han gjorde dock det, han ringde runt 20 gånger men eftersom jag la mig vid 3 så var jag dödligt trött imorse och ville verkligen inte gå upp, så han ringde och ringde men jag tröck på upptaget eftersom jag inte pallade höra singnalen. 

Jag vaknade vid 2, och vi bestämde att vi skulle ses i stan, men jag låg bara och degade i sängen så jag orkade verkligen inte. Så det slutade med att Moltas åkte hit, sen har vi bara chillat här hela dagen. För inte alls länge sen åt vid mat, så nu är vi mätta och belåtna! 

Jag bloggar nog mer sen, vi hörs. Puss! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0