Sjuk dag!

Hejsan hejsan! Dagen har varit riktigt najs, skolavslutning... så nu är det äntligen jullov! Gud vad jag ska chilla nu alltså. Jag och Gaby hade tid ungefär samtidigt hos samma tandläkare, jag hade tid en halvtimme senare så det var perfekt, vi väntade på varandra och efter det drog vi till brisak/nacka checkade lite julklappar till hennes family, och sen donken. Efter det drog vi tillbaka till forum och väntade på Dennis och Alfonz (Dennis = Gabriellas bror, och hans kompis) Dennis har precis tagit körkort så vi var ute och körde bil i typ 2 timmar.. vi åkte ut till vaxholm, djurö, lagnö osv osv.. slirade lite med bilen och allt, dunkade musik så in i helvete! Skit kul. Sen körde han mig hem också, så söt så! ;) 

Ja, nu sitter jag här i mitt rum med min syster bredvid, vi sitter med varsin dator och geekar! Men det är riktigt trevligt. Om 2 dagar är det julafton och jag kan knappt fatta det själv, as weird... Jaja, det var min dag iallafall..(Och Gabys) eftersom hon var med liksooooom.. puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0