Bloggpausen slut.

Hej och godmorgon mina vänner! Vi har somsagt haft bloggpaus och vi lovade er en ny desgin, som vi skulle få av en tjej, men så länge har vi denna som Gabriella gjorde. Tyckte den blev riktigt najs faktiskt! :) Så nu jävlar ska vi blogga, eller hur? Jag vet att ni har längtat efter oss. Men nu kör vi nya tag! 

Idag var det faktiskt ganska enkelt att gå upp.. somnade vid 11 så fick den sömn jag behövde, jätteskönt! Det känns ändå lite segt, eftersom måndagar är den värsta dagen för både mig och Gabriella. Vi båda slutar 15.50, och jag har verkligen dom sämsta lektionerna. Men jag får stå ut helt enkelt... Jag fixar det nog!

Nu måste jag ta och fixa mig lite, ska ta mig ett glas juice som jag gör varje morgon medans jag sminkar mig och sådant. Jag skriver förhoppningsvis innan jag åker hemifrån, men det blir självklart blogging i skolan också.
Nu ska vi skärpa oss!



Kommentarer
Amanda L

Roligt att du börjat blogga igen.

2011-11-07 @ 08:02:14
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0