Gif/Håltimme!

Testade att göra en Gif. Rätt coolt att man kan fixa sånt där! ;) http://makeagif.com/ är det bara att gå in på, om du själv vill ha en gif. Vi har håltimme i nästan 2 timmar. Men sånt är livet.. chill men ändå lite segt. Vi får börja idrotten en halvtimme tidigare så slipper vi sluta 15.50 så slutar vi halv 4 istället, så det är ganska najs. Funderar på att gå och köpa nått gott bröd eller något att tugga på medans vi ändå väntar.. Var i stan med min syster i lördags innan jag gick på Romeo och Julia teatern och jag satte precis på mig den, den är sjukt mysig, varm och allting.. passar grymt nu när vintern är påväg! Nu ska jag bara chilla lite!

Hörs senare babes!
gXKaSE on Make A Gif, Animated Gifs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0