Mat!


Idag har jag legat sjuk i sängen, men har faktiskt inte spytt på hela dagen.. så hoppas att allt skit har åkt ur min kropp nu. Ligger och lyssnar på Eric Saade - Break of dawn ändrar lite grejer på min EC, kollar på tv och funderar på att gå och lägga mig snart. Ska till tandläkaren imorgon klockan 11, så måste palla mig upp imorgon. Jag hoppas jag är frisk fram till onsdag iallafall, orkar inte ligga i sängen mer.. usch! Jaja, jag åt mat för första gången idag sen i lördags så det var jävligt gott, min mage har kurrat så mycket.. men blev såklart inte mätt fick inte äta så mycket :( Buhu.. Jag har iallafall lyckats svälja maten utan att spy upp det igen, haha grymt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0