Om du heter Nicholas, med ett hjärta utav guld.

Godmorgon! Jag är så glad idag, haha. Som ni kankse inte vet så kollar jag på Bolibompa varje dag. Jag älskar barnprogram och jag har faktiskt kollat på det sen jag var rätt så liten! Och mitt favoritjulprogram började idag. Programmet heter ''Tomtens Lärlingt'' om ni själva vill se på det! ;) Jag kollade på det hela förra året och förrförra.. innan julkalendern och jag kan låten som spelas i början. Snacka om att jag fick julkänsla nuuu! Åååh vad mysigt. Aja.. slutsnackat om mitt barnprogram här.

Jag har sovmorgon idag, tyckte jag var grym som gick upp alldeles själv imorse. (Halv 8) Så har inte varit vaken så länge, men jag gick upp till kylskåpet och tog lite juice som jag gör varje morgon, för att friska upp mig lite! Juice är jättegott på morgonen. Nu tänkte jag faktiskt gå och sminka mig! Vi hörs senare sötnosar! Puss.

Mmmmm.. mysa i morgonrocken ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0