Rubrik

Som ni redan kanske fattat så smittade Nina mig med sin magsjuka. Så vi båda har varit hemma dessa två dar från skolan. Men inatt spydde jag runt 2 och sen direkt efteråt mådde jag såmycket bättre, alla bakterier åkte väl ut då, höhö. Men idag drog jag till tandläkarn så som Nina oxå gjorde eftersom vi båda ska få tandställning, Ser ut som nån kastat in tänderna i käften på oss. Dock så har Nina på under och jag över så man ser mina super mycket men inte Ninas :( Haha.. Jajja jag fick iallafall höra att jag hade en kort överläpp!? och att jag skulle få dra ut 4 tänder 2 där nere och två där uppe, sen skulle jag få ha tandställningen i 2-3 år!??! OMG jag kommer få ta bort den när jag är 17 år :3 Men det kommer ju bli fint sen så aaah..! Men nu ska jag och mamma äta något som inte är så dåligt för magen eller vad man säger eftesom Mamma oxå är sjuk, Nina smittade henne oxå ^^ Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0