Safari Yoghurt


Jag har tagit mig en dusch, som ni kanske ser på bilden.. att mitt hår står åt alla håll, som värsta trollet! Men det skiter vi i nu. ;) Sitter i min säng just nu och kollar på ''Värsta pojkvän akademin'' och äter Safari youghurt som jag och Gaby kallar ''BebisYoughurt'' med jordgubb & banan smak. Jättegott, testa om ni aldrig har smakat den! 

Vad ska jag göra nudå? - Jo, jag ska nog borsta tänderna.. plocka undan lite i mitt rum, byta sängkläder eftersom jag har duschat nu och det mysigaste som finns är att vara nyduschad och hoppa ner i nya sängkläder... åååh. Det bästa som finns. Så det ska jag fixa nu. Så ni får ha det så jättebra, så hörs vi imorgon! Godnatt. Ni är underbara. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0