Magsjuka! - Långt inlägg.


Hej allesammans. Förlåt så hemskt mycket för att varken jag eller Gaby har bloggat på 3 hela dagar.. Vi har bara inte orkat, jag sov hos Gaby hela helgen och igår mådde jag jätte illa när jag vaknade.. så efter ett tag så kom det jag hade väntat på, jag spydde på henens golv. Senare skulle vi gå ut med hennes hund och jag vile ha lite friskluft så det var skönt, men precis innan vi skulle gå ut, spydde jag ungefär 3 gånger. -.-

Sen höll det på så hela dagen, jag skulle ju också till kyrkan igår för att få typ information om konfermationen, jag och Gaby ska konfermera oss.. men jag gick inte dit då eftersom jag inte ville smitta alla där, så Gabriella drog dit själv.. Pappa hämtade mig så åkte vi hem och jag la mig i min säng och somnade. Idag stannar jag hemma från skolan, och antagligen imorgon också. Gaby messade mig imorse och sa att hon också blivit sjuk, och det kan jag förstå eftersom vi sov i samma säng och allt detdär. 

Imorgon ska jag till tandläkaren också! Ni kanske inte minns det, men jag har ju en ställning i min gom.. som jag har haft i ungefär 9 månader och jag ska äntligen ta bort den imorgon, och diskutera tandställning. Hoppas bara jag inte spyr tandläkaren i facet, haha epic fail. 

Yes, det var lite om varför vi inte har bloggat, nu tog jag lite av min energy och bloggade åt er faktiskt. Mår inte alls bra. Mitt huvud snurrar som fan :/ Usch... ska vila nu. Ha det så bra så ska jag försöka blogga så mycket som möjligt. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0