Stan hela dagen!


Hej! Lite kort om min dag: Jag slutade 1, åkte hem bytte kläder, duschade och fixade till mig lite. Efter det åkte jag in till slussen och mötte Marcus, och vi åkte vidare till odenplan för att möta Sanfrid (Coolt namn?!) Vi drog till burger king, killarna käkade för Marcus hade ont i huvudet så han behövde cola, som tydligen brukar hjälpa mot hans huvudverkar! Ja, Sanfrid hade en låda full med kakor som han var tvungen att sälja för att bidra till hans klass som skulle samla in pengar till Gotland..

Så vi hjälpte honom, det tog oss 1 timme och 50 minuter att sälja den där jävla burken! Ingen ville ha, sen frågade vi några igen, dom sa nej.. men dom kom tillbaka sen och frågade hur mycket det kostade och köpte! Så vi gick in i stureplan's galleria och chillade lite där. Gick till donken för Marcus blev kissnödig, så fastnade vi där och var på donken i 1 timme ungefär, sen stack vi hem. Haft en grym dag med världens bästa kille + Hans as sköna kompis!

Nu ska jag försöka... att plugga till sexualkunskapprovet som vi har imorgon. Har inte pluggat ett piss.. så får se hur det går. Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0