Tjockisdag!

Hej! Jag har inte bloggat i know, men jag gör det nu istället då.. Sitter just nu i mitt rum som vanligt och glor på Robinson-finalen. Får se vem som tar hem skiten då! ;) HAHA. Idag har jag varit med Nina och Gaby, vi åkte till donken och så har vi även hängt lite på brunnen. När jag kom hem fanns det ingen mat och jag orkade inte laga någon mat heller.. Så jag tog mitt feta arsle upp ur min säng och gjorde toast med min juice ♥ Sjukt gott. 

Lite incheckingar på facebook:


Vi tjockade oss lite INNAN donken med kladdkaka & glass!


Nina var även med till donken, men det ville inte stå på min incheckning (?)

Min Juice & Toast, smarrigt! Efter det åt jag även......

SOCKERKAKA! - Haha, snacka om att det har varit en tjockisdag idag. Men sånt gillar vi! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0