Twilight - Breaking Dawn


Skolan är slut, och Gaby står inne på toaletten och sminkar sig. Jag tog precis en random bild med datorn i spegeln.. Haha! Ni kanske inte visste det.. men vi har biljetter till Breaking Dawn premiären som är idag! Så, vi ska åka på den lite senare idag. Innan det ska vi bara på brunnen en stund och åka till stan och kolla lite. Så jag vet inte riktigt huyr det blir med bloggningen. Vi kommer nog inte blogga förns vi kommer hem isåfall. Kankse att det blir ett mobilinlägg, men ni märker ju om det blir det. ;) Bara så ni vet. Vi åker om nån timme så jag ska ta igen bloggningen lite ikväll och imorgon. Puss på er. Jag & Gaby hälsar er en jättebra onsdag!


Kommentarer
Samsam

Hej såg din kommentar om min smiley ^^



Smileyn är ju perfekt att gömma för den syns ju så sällan, bara när man ler om man nu har en ring i den. jag hade en barbell, samma smycke som man har i ögonbrynspiercing, så den syntes aldrig. hade barbellen hemma och bytte smycke i skolan/på stan.



jag tog ut den när jag åkte på festival i sommras pga jag troligen skulle få fylleslag på käften och ville inte få den infekterad och då tyvärr läkte den ihop haha...



plus det sitter inga som helst nerver eller liknande, det är bara en hudbit i princip. ta en synål, eller en tjock säkerhetsnål. nålen måste vara tjockare än smycket, annars kommer du som jag få dra igenom något trögt (en potatispinne på bilden) som tärde på huden och just det gjorde skitont, men har man något vasst så känns det inte alls, är över på 2 sekunder. hör av dig hur det går! :)



puss /mvh samsam

2011-11-16 @ 22:32:53
URL: http://skaterstyle.blogg.se/
hanna ♡

haft en bra dag idag? :)

2011-11-17 @ 19:42:21
URL: http://heaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0