Jag just nu:

Slappt ;) Älskar att gå i mys kläder, Direkt när jag kommer hem så sätter jag på mig min kallingar ( inte dem på bilden, utan ett rutigt par.. Dem jag har nu är vanliga mjukis shorts.. ) Nu ska jag plugga, plugga å plugga.
Det är en ganska stor anledning till varför vi inte bloggar på dagarna. Eftersom vi går i skolan då och nu ska vi fokusera mer på skolan än vad vi gjorde i sjuan.. Nu har vi ju betyg å grejor! Som idag hade vi Matteprov och ja söööööög på det :( JAg var kvar sist av alla i klassen och jag satt med provet i 1 timme och 20 minuter :O
Tim som gick ut näst sist satt väl runt en timme :3 Menmen, suger man på matte så gör man :P
Jajja som sagt nu ska jag plugga, Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0