''Ginger'' like my bestfriend

Sådärja! Nu är jag också en liten ginger precis som Gabriella, känns asbra och jag är as nöjd. Min syster färgade mitt hår, och eftersom mitt hår var så slitet så klippte vi det medans också (Min syster klipper typ alltid mitt hår) Hon är pro.. så  det blev ganska kort, men är längre IRL. Blev det fint? (inte världens bästa bild dock)

Nu har jag iallafall varit jätte duktig och bytt sängkläder, plockat upp alla mina kläder på golvet och slängt dom i tvätten, plockat in rena kläder i garderoben och dammsugit! Jag har även duschat och den bästa känslan är när man är ren och ska hoppa in i en ny bäddad säng ♥ Vi hörs mer imorgon, godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0