Stellas place.

Hejhej! Från fredag till idag, har både jag och Gaby sovit hos Stella därför har vi inte bloggat. Fredagen var nog den bästa dagen på länge, vi hade riktigt kul.. haha! Idag har jag shoppat lite med mamma och tänkte därför visa vad vi köpte för nått. Hittade en ny bikini, är riktigt glad... hatar verkligen min gamla den är så ful!!

Ett nytt halsband, behövdes verkligen!!

En udda blus, sånt tycker jag om. Att vara udda och sticka ut!

En fin tröja som var riktigt mysig faktiskt!

Världens mysigaste och skönaste baseball jacka! 

Jättesöt vårjacka, som ska användas snart alltså!!

Ett jätte gulligt linne med öppen rygg

Jättesöt blus

3 par jeans!!


Blev en knasbild, eftersom jag hade ett par jeans på mig! 

Ny ögonfransböjare, och ny mascara! 

Och sist men inte minst, min nya bikini! :)

Den är skitsöt och jag tycker om den jätte mycket! Längtar verkligen till sommaren!!


Kommentarer
maja

skit fin bikini! vart hittade du den? :)

2012-02-26 @ 22:11:58
Alexandra

vart har du köpt gula blusen eller va de heter haha ? :) <3

2012-02-27 @ 01:34:21
URL: http://alexandrahissing.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0