Tack för att du finns.

Världens bästa storasyster. Jag vet inte hur jag ska tacka dig.. för allting du har gjort för mig, dag in och dag ut. Jag är så sjukt lycklig att du finns i mitt liv, att du är min storasyster.. att du blev den du blev.

Efter alla gånger jag har mått dåligt, så har du alltid stått där vid min sida och hjälpt mig. Du har alltid pratat med mig, tills jag har mått bättre igen. 

Jag vet nu, efter alla gånger du har hjälpt mig så har jag faktiskt insett att jag skulle inte klara att leva ett liv utan dig. Inte utan min storasyster, som alltid finns där. Du är den personen som ska visa mig vad jag ska göra. Jag går i DINA fotspår, för det är som dig jag vill vara. Du tar hand om mig, hjälper mig, är världens bästa storasyster i alla lägen.
Jag vet verkligen inte hur jag ska kunna tacka dig, men jag lovar dig att någon gång ska du få någonting av mig som säger en liten del iallafall, av hur mycket du betyder för mig och hur sjukt glad jag är som har dig som min storasyster. Jag är lyckligt lottad, vem vill inte ha dig som sin syster liksom?

Jag ÄLSKAR dig, mest av allt på hela jorden! Tacktacktack för allt. Verkligen allt. Du är den bästa människan i hela världen. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0