2011

Jag har hunnit med mycket året 2011. Jag kommer dock inte ihåg exakt vilka månader det var i så jag skriver det jag minns. 

Detta är en bild från nyår 2010, då det var extremt mycket snö. Skillnad från 2010 till 2011! 


En dag under sommarlovet umgicks jag mycket med min fina vän Emma! ♥






Jag var i ett förhållande med Miro, och hade klippt lugg.






Ida var även med mig och Miro en fin sommardag!



Jag umgicks även väldigt mycket med Ida sommaren 2011, och jag saknar det. Love you ♥





Umgicks också väldigt mycket med Hanna. 

Vi åkte till grönan en regning dag..



Jag, Hanna, Erik, Elin och Oscar åkte till sickla och kollade på Never Say Never

Efter filmen var jag som besatt av Justin Bieber, och skrev JB på mina skor...



Jag var på Möja med klassen över 1 natt. Och det var nog det hemskaste jag har varit med om.






Jag knarkade min favorit milkshake som bara finns i Nacka Forum på Jamjam. Godare får man leta efter. ♥


Umgicks med mina andra halvor. ♥ - Emma & Oscar.


Jag var även med Denise i sommras, vi gjorde glass, solade och bara chillade på altanen.



Umgicks mycket med Maja också, haha.



Jag var på öland med min familj.







En gång i tiden piercade jag min läpp själv, men behöll den dock inte för då hade mina föräldrar dödat mig! ;)



Jag var väldigt tajt med Nina Kristell ett jävla bra tag! ♥ 
Vi har väldigt många minnen tillsammans och vi blev tajta jättefort. Det började bara med att vi åkte skridskor med skolan och efter det började vi umgås. Hon var min allra bästavän! 






Just den tiden var jag tillsammans med en annan kille med namn Erik och Nina var tillsammans med Ludwig. Det bästa var att jag och Nina var ju så tajta och både Ludwig och Erik bor i älta så vi brukade åka dit tillsammans och gå till deras hus tillsammans för att dom nästan bodde grannar. Den ända skillnaden var att det var vägarna som skilldes åt, sedan när vi skulle hem messade jag och Nina lite innan sen möttes vi upp alla 4 på vägen och vi tog samma buss hem och Erik och Ludwig gick hem tillsammans.

Ludwig är 98, och Erik är 95a. 

Nina och Ludwig:





Jag och Erik:



Vi hängde alltså med våra pojkvänner tillsammans kan man säga.














Jag har väldigt väldigt mycket minnen med Nina. Men efter en lång tid tillsammans så splittrades vi, och slutade umgås.. Under den tiden träffade jag Gabriella och Nina började umgås med Tilda och Vendela (Tror jag)
Men Nina är världens bästa kompis och jag umgås med henne idag också såklart, men inte lika mycket.

Jag älskar dig Nina Kristell! ♥


Jag träffade Gabriella, och vi var inte alls nära då... Men vi började umgås mer och mer.

Vi hade tyska lektioner tillsammans som gjorde att vi blev mer tajta.



Tiden gick... och Gabriella och jag var hemma hos mig:

Vi gick på grönan tillsammans

Som Gabriella skrev, vi drog till skansen och kollade på Allsången som är där på sommrarna, och vi blev ju helt besatta och var där varje tisdag. Vi väntade ungefär 10 timmar varje tisdag för att få den bästa platsen längst fram, och den platsen gjorde så att vi blev med på tv varje vecka!




När jag såg Måns där på scenen, blev jag besatt och så jävla kär i människan. Jag älskar honom lika mycket än idag och var så lycklig när jag var i hans armar. (Jag kramade honom efter allsången) 

På busshållplatsen påväg till skansen!

Vi tog en sommarbild, medans vi väntade på att allsången skulle börja.


Jag blev somsagt besatt av Måns och började samla på allt jag hittade som handlade om honom!

Vi anväde lösnaglar och jag skrev självklart Måns på naglarna! ;)

Jag chillade lite på våran plats! 

Träffade även Moltas på skansen, en underbar vän. I Love You! ♥



Jag och Gaby var då jätte tajta med varandra och vi var hemma hos mig och tog ett ''kvällsdopp'' med en solnedgång!


Jag och Gaby var i Kista Galleria, och skulle kolla på Jedward, men stötte även på snyggingen Andreas Wijk.




Självklart var Mange Makers också där!




Jag och Gabriella var på Jedward Konsert i fryshuset!



Vi var även på ''Twilight fan event'' där Robert Pattinson & Ashley Greene var på besök i Sverige!




Jag och Gabriella har jätte många minnen tillsammans. Nu är vi hur tajta som helst, och hon är min bästavän. 

Denna gjorde vi tillsammans:

Jag älskar dig Gabriella. ♥

Jag var även på ''Maskerad'' med min släkt. Min faster (På bilden) fyllde 30 så vi firade henne på ett lite roligare sätt än en vanlig fest liksom! 

Min faster & hennes dotter. (Min Kusin)

Min extremt söta pappa, som liknar ragge i Ronny & Ragge, men han skulle föreställa någon annan....


Jag & min syster klädde inte ut oss så värst mycket eftersom vi skulle sitta barnvakt senare på kvällen!


Efter Maskeraden var jag och min syster barnvakt till min lillkusin eftersom hennes mamma (Min faster) Var kvar på festen till efter midnatt!


Och så blev det Julafton igen!


Och sedan nyår, som jag firade med Gabriella och hennes familj!


Nu är det ett nytt år med nya tag och jag hoppas ni kommer få ett toppen år. Jag satsar iallafall på att få det! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0