Äntligen klar!

* Rensat Garderoben - Check √
* Rensat mina lådor - Check √ 
* Packat lite mer till Gambia - Check √
* ''Pyntat'' min Garderob - Check √

Garderoben tog mig ungefär 3 timmar att fixa. Fyfan vad kläder låg i fel lådor och huller om buller massor med kläder jag inte ville ha osv. Jag slängde 3 fulla coop forum påsar med bara kläder i, så nu ärmin garderob lite tom. :( Slängde även en pappers påse med bara massa onödigt skit från mina lådor, det känns och ser så mycket bättre ut nu. ;) Finally!

Jag ''pyntade'' även min garderob med lite bilder på min älskade Måns som jag hittade i mina lådor nu när jag städade, hade glömt och sätta upp dom, men nu är det fixat och klart! :)
Såhär ser det ut i min garderob, och PÅ min garderob!



Kommentarer
gabban

vilket år är ni födda?

2012-01-03 @ 14:47:07
Hanna Willsch

Sv: Jag har inte platta bröst Nina, men DÅ i somras hade jag det xDDDDDD trolololololol inte kul

2012-01-03 @ 18:35:00
URL: http://hannawillsch.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0