Tjoho!

Natten igår till idag var bättre än den förra. ♥

Vad händer annars i livet då? Jo, just nu hatar jag både min syster & min bästavän (Gaby) för båda två har färgat håret rött.. och själv vill jag också ha rött, men har man en morsa så har man. Jag får verkligen inte färga. Vill bara fucka livet lite mer alltså.

Vad mer då? Sov hos min älskling igår så därför ingen bloggning, men i'm back now! Kom hem för inte så länge sen, träffade Ida och Ellie en stund och sedan åkte vi bussen tillsammans till centrum där jag mötte upp mamma. Vi köpte godis och kebab och åkte hem, nu är jag proppmätt! Nu tänker jag bara chilla lite vid datan och sådär. Vi hörs later!

Mitt hår är galet fail idag, sov med en blöt knut så... nja det är inte najs dagen efter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0