Dagen!

Idag vaknade jag vid halv 12, vilket är ganska sent för min smak. Hade ställt alarm på halv 11, men jag var tydligen helt väck, jag slog typ ner min mobil i golvet och vaknade av den smällen? Man ba hallå? Retard.

Efter att jag hade vaknat till lite så gick jag upp, åt frukost, plockade upp diskmaskinen och duschade. Sen när jag var klar med det, fixade jag håret och sminkade mig (kbry) och sen åkte jag hem till Isac. Jag hann inte vara där mer än typ 1,5 timme. Vi åt lite mat, drack kaffe och spelade wii.

Sen tog jag och min syster bussen till Body Joy och tränade styrketräning, efter det var jag helt jävla mörbultad.
Vi var klara vid 7 och på hem vägen hämtade vi upp Isac och åkte hem till mig, så låg vi bara och kollade på tv hela kvällen + big brother ofc!! Sen vid 11 drog han och nu skypar vi, lol....

Det var min extremt roliga dag. (Om någon pallade läsa)
JAG ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS FÖR IMORGON, JAG SKA DRA UT MIN TAND... ÄRLIGT, JAG KOMMER DÖÖÖÖÖ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0