Fuck This Shit.

Det där leendet var på läpparna i morse, men helt plötsligt så bara försvann det. När skoldagen var slut blev det inte bättre eftersom jag hade jättemycket ångest. Jag satt liksom i klassrummet helt själv, hela klassen hade gått och så mådde jag dåligt över att jag inte hade någonting att göra idag PÅ EN FREDAG? 

Så jag tog bussen hem, sur/ledsen och blev glad som fan när Gabriella ringde mig när jag satt på bussen och frågade om vi skulle hitta på nått, så min underbara ängel räddade min fredag och jag ska åka till brunn om en stund sen ska vi till coop och fara runt lite! :) 

Mitt humör är fortfarande inte bra, men det blir nog bättre.. eftersom jag ALLTID har kul med min bästavän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0